zaterdag 25 maart 2017

Vienna jurk - Blogtour


Een pareltje is het geworden, dat nieuwe patroon van Isabel van Bel' Etoile en Katrien van  Kaatjenaaisels. Ik kreeg de vraag van Isabel of toevallig mijn kleine Ella in een maatje 92 paste ... toevallig wel ja ... wat had ik geluk, ik mocht deze Vienna mee testen. Nu veel testen kwam er niet aan de pas ... de pasvorm is perfect. Zeker voor mijn Ella met haar dik peuterbuikje. Dat buikje staat zo vreemd buiten proportie vooruit hihihihi waardoor niet alle kleedjes zomaar mooi staan of tot hun recht komen. Deze Vienna is het ideale kleedje voor meisje met een grappig peuterbuikje :-). Echt waar, uit de grond van hart, toen Ella dit kleedje voor het eerst paste, zei ik: nog nooit heeft ze zo mooi gestaan met een kleedje: prachtig gewoon. 
Blink blink smelt smelt ...

En dat gevoel van wegsmelten dat had ik eigenlijk bij alle Vienna's die ik zag langskomen van de andere testers. Het patroon leent zich erg om te spelen met strepen en is geschikt  voor verschillende stijlen (meer romantisch of toch liever wat retro). 
Het is een modelletje met 2 rok opties, 2 rug opties en 3 mouwkeuzes zodat je met 1 patroon telkens een nieuw jurkje kan creëren, vanaf maatje 92 tot en met 140.









Maar dan ... werd het moeilijk ... foto's nemen van mijn 1.5 jarige. Het leek wel een onmogelijke opdracht. Bij elke poging tot foto's nemen riep ze luid neeeeen. Als ze nog maar glimpje van mijn fototoestel zag begon ze te huilen. Eerlijk, radeloos werd ik ervan .... maar dat was buiten mijn jongensheld gerekend. Cisse en Ella hebben een hele intense band, mijn mini is op heel korte tijd helemaal zot geworden van haar grote broer ... echt alle credits voor de foto's gaan naar haar big bro (dank je wel Cisse, zonder jou was er geen enkele foto geweest van Ella in haar prachtige Vienna).
















Met de code VIENNAPARTY krijg je gedurende de volledige blogtour 10% korting op de Vienna jurk! Haast u naar de shop.
Lieve Katrien en Isabel dikke proficiat met jullie Vienna en dank je wel dat ik mee mocht doen!


Wil je graag nog wat inspiratie opdoen, kijk dan zeker ook even naar mijn mede bloggers: 

8 opmerkingen:

  1. Wow dat staat haar echt prachtig! Ik kan me je smelt gevoel voorstellen. En goed om te weten dat dit patroon peuterbuik proof is. Onze 4 jarige die overal een spriet is heeft wel nog steeds een lekker bol buikje....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Sara, ze staat inderdaad kei mooi met haar Vienna!
    Ik vind het zo fijn dat je enthousiast bent over ons jurkje!
    Merci om mee te doen xx

    BeantwoordenVerwijderen