maandag 22 mei 2017

Nena jurk - top blogtour



Vol bewondering ben ik over hoe deze top & jurk in elkaar zit. Helemaal iets anders, je kan deze top & jurk met geen enkele andere vergelijken, volledig haar eigen stijl, zo uniek en met zoveel oog voor detail en afwerking. Als je het mij vraagt is Katrien van Kaatjenaaisels een vaste waarde geworden als patronenmaakster.
Maar al te graag testte ik haar Nena jurk & top uit. Net zoals bij de Vienna deed Ella mee met haar maatje 92.

Ben je al eens terecht gekomen op de website van Ansjehandmade? Ik laat er me al te graag verrassen door de heerlijke snoepkleurtjes en originele stoffen. Op slag verliefd was ik op die lama's. (Aangezien Ella s'nacht de gewoonte heeft om een lama na te doen ( lees: kindjes die maat 92 dragen zouden moeten doorslapen, maar heel af en toe zijn er ouders die een kindje hebben dat s'nachts een lama na doet ;-) ;-). 
Plots was het hoog zomerweer en ontdekte ik dat Ella geen enkele short had, in een huppie maakte ik deze 2 mini shortjes.




Omdat ik het patroon 'echt' mooi vind kreeg de grote zus, die al veel te veel kleedjes heeft, toch ook een Nena. En als je hier soms leest weet je dat ik altijd te vinden ben voor een twinning :-).
Roos haar Nena maakte ik in een double gauze, ook aan die mode kon ik niet weerstaan. Toch even een kleine verwittiging als je hetzelfde idee hebt als mij, echt gemakkelijk naaien is zo een tetradoek niet. Maar hij is wel nog zachter om dragen als je nu denkt ;-).
















Je kan het patroon nu met 10% korting kopen bij Kaatjenaaisels met de code HAPPYNENA geldig tot 25-05.

Nena heeft zoveel mogelijkheden kijk zeker eens bij de andere bloggers, te vinden in deze blogtour



xxx


Patroon 
Top en jurk: Nena jurk & Top - Kaatjenaaisels. 
Short: Roze stof: eigen patroon. Ijsjesstof: Pippapants - Emma en Mona

Stof
Top en jurk: Top: Anjehandmade - Jurk: Wildvanstof
Short: Wildvanstof en Ansjehandmade


xxx

2 opmerkingen: