vrijdag 2 juni 2017

Feest

Groot feest was het hier vorige week. Roos deed haar eerste communie en daarvoor werd iedereen in het nieuw gezet. Ongewoon start ik niet met de outfit van het feestbeest maar wel met die van haar mini zus.


Geen wit of roos, ook geen onhandig (waarschijnlijk wel heel mooi) frullenkleedje.
Wel stijlvol, bijzonder, uniek, speciaal en vooral speelproof... zo wou ik Ella haar outfit voor de communie van grote zus.
Een tricot Corax van Lotte Martens en het (gratis) patroon Abby's-sweet-v-neck van The Wolf and the Tree vormen een super combinatie en hup in een wip is er meteen aan alle voorwaarden voldaan.
Dat patroon van The Wolf and the Tree vind ik zelf echt buitengewoon mooi en dat je dat dan nog eens zomaar gratis kan downloaden ... daar zijn amper woorden voor :-)Ik liet me even Amerikaanse stijl helemaal gaan met een veel te grote strik op haar hoofdje maar ja, het is feest hé en Ella komt daar wel mee weg.
Ze kreeg ook nog een shortje, in een licht groene tricot met als afwerking de tricot Corax om het helemaal te laten samen passen.





Roos haar communiekleedje kon je al zien bij mijn deelname aan de Battle of the blogs. Die foto’s gebruikte ik ook om haar uitnodiging voor het feest te maken. 


Als ik toch even reclame mag maken, ik maakte die uitnodiging via Smartphoto.be. De ideale oplossing voor als je net als ik, geen kenner bent van Illustrator of Indesign. Smartphoto geeft je mooie, creatieve voorbeelden waar je gewoon je foto in kunt uploaden. Toen ik dan toch even verzeild geraakte op die site vond ik daar het perfecte idee als cadeautje om aan de gasten mee te geven en inkledingsdecoratie. Ik liet Stickers van haar foto drukken die zowat overal hun plaats kregen. Dat daar een helemaal boel leuke ideeën te rapen vallen daar ben ik helemaal zeker van. Ik vond er btw ook nog eens een super papa cadeau (later meer daarover).







Roos:
Patroon: de Juliette blouse van LMV
Stof: Casennina


Ella:
Patroon: Abby's Sweet V-Neck van The wolf and the Tree

Stof: Corax van Lotte Martens






Op de site van Lotte Martens loopt er momenteel een leuke wedstrijd: Lets party contest. Wij doen ook mee :-). Deel gerust hartjes uit aan al die leuke inzendingen.


                                                                            XXX

8 opmerkingen:

  1. Ooh, zo'n mooi setje! En perfecte stoffencombinatie! ik ben helemaal fan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo schattig! En merci voor de patroontip! Die kende ik nog niet, maar staat nu zeker op mijn lijstje! Geniet nog lekker na van het feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige outfit bij die kleine meid. Ik heb het patroontje ook dadelijk gedownload! Hoe schattig is dat zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een kei mooi setje. Dat moet een prachtig feest geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe schattig kan je zijn! Heel geslaagd outfitje! Zelf ook fan van smartfoto! Leuke dingen! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en inderdaad een pareltje van een gratis patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig outfitje, ze staat er beeldig mee!

    BeantwoordenVerwijderen