vrijdag 7 juli 2017

Lieve Lucy ... Blogtour Lucyjurk






Lieve Lucy … een patroon van een lief hemdsjurkje van Oekeboeleke. Je kan het vinden in kleine maatjes en nu ook voor iets grotere meisjes.
Ik ben geen kraagjesfan … maar wel van kleedjes die wat ruimer vallen … dus ik maakte deze Lucy zonder een echt kraagje. Echt verliefd ben ik op die plooikes …. Voor mij is Lucy een basic die elk meisje in haar kast moet hebben hangen. En met 1 patroon kan je verschillende kanten op. Wil je een beetje inspiratie opdoen?
Op instram kan je gaan piepen naar heel wat andere jurkjes met deze #Lucyjurk
En vandaag start de blogtour om jullie helemaal te overspoelen met Lucy.




















Maatje 104 past nog steeds voor mijn bijna 8 jarige. Alleen verlengen is wel nodig, anders mag ze niet buiten ;-)



Wil je deze Lucy ook graag maken? Hier kan je het gratis patroon vinden (dank je wel Iris).



xxx



Patroon: 
Lucy

Stof: 
Anne Kurris ooit lang geleden gekocht bij Mondepot


Vrijdag 7 juli
Bel'etoile ♥ Mijn leven met 4 helden ♥ Zowiezo Handmade  C'est Saar!! ♥ Jurkjesmama

Zaterdag 8 Juli

Maandag 10 juli





9 opmerkingen:

  1. Oooohhh, zo mooi!
    Ik was niet echt fan van het patroon, maar jij hebt voor mij de perfecte aanpassing gedaan, waw!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En inderdaad, prachtige foto's van een prachtige dochter!

      Verwijderen
  2. Heel mooi!!! Dankjewel om mee te testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaw, die is mooi geworden! Ik ben wel fan van wat je met het mouwbeleg hebt gefikst :) Knap detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Wat ben ik trouwens blij om te lezen dat de maatjes vrij groot uitvallen (nu alleen nog dochterlief overtuigd krijgen om eens een kleedje te dragen ☺). En wat een heerlijk dromerige foto's inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zo mooi!! En echt supermooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sfeervolle foto's! Leuk dit stofje nog eens terug te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen