dinsdag 1 augustus 2017

De helden vieren feest met cadeautjes!

De kleine helden vieren feest. 
3 jaar geleden werd hier het eerste blogbericht geschreven en dat was meteen de start van een heel nieuw avontuur. Toen had ik geen idee waar het me naartoe zou brengen.
Heel aarzelend drukte ik toen op ‘publiceren’ .... en keek ik spannend uit naar de eerste pageviews ... maar de enige die er toen waren, waren die van mezelf  ;-). Nu 3 jaar later, ben ik niet de enige meer die mijn blog volgt en dat vraagt om een feestje met cadeautjes. Achter de schermen wordt hier al enkele weken hard gewerkt aan een patroon voor meisjes met maatje 92 tot 128. Ik heb de liefste testers ooit die me helpen om er een toppatroon van te maken. Pluk een Roos zal hier binnen enkele dagen gratis verschijnen. Als dat geen cadeautje is.
Die eerste blogpost, lang geleden was de mooie June jurk van La Maison Victor. Het leek me dan ook toepasselijk om nu een damespatroon van LMV te naaien. 
Maar er is meer: ik mag van La Maison Victor  een patroon gratis weggeven.


De Harlequin jurk, een toppertje! 
Misschien een beetje misleidend, ik draag hier geen Harlequin, wel 1 van de laatste patronen, de Solange jurk, maar de Harlequin is zeker haar zus.







Wat moet je doen om dit La maison victor patroon te winnen?
Ga naar instagrampagina van de helden voor alle info. 
De Harlequin en die Solange zijn trouwens patronen gemaakt voor mij.
Hier maakte ik er 1tje uit ene streepjestricot (dat is zo een kleed waar je in wilt wonen). De andere is uit een stevige geweven stof. Ook een aanrader, het zit niet zo strak rond je lichaam, waardoor je ook niet elke oneffenheid hihihihi onmiddellijk ziet :-).






Ella toont je graag nog een Pluk een Roosje, je mag de dagen beginnen aftellen want bijna is het klaar voor de grote wereld.

Patroon: Solange jurk

Stoffen: Sweej-ke

11 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Ik heb ook twee Harlequins in mijn kast hangen, en 1 Solange, maar de tweede ligt op de kniptafel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je blogverjaardag. Doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne blogverjaardag gewenst!!! En fijn dat we mekaar in dit avontuur ontmoet hebben! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik ook Carolien. Dringend nog eens tijd voor herhaling ;-)

      Verwijderen
  4. Fijne blogverjaardag!!!
    Ik won vorig jaar een Harlequinpatroon en heb het nog steeds niet gemaakt. Shame on me!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, die Solanges, zo wil ik er ook wel eentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your versions of the dress! This patterns practically screams for stripes!

    BeantwoordenVerwijderen