vrijdag 25 augustus 2017

Hot Summer Freebie

De vele super lieve reacties die ik kreeg op deze maxi-dress jurk, helpen me om wat meer te naaien voor mezelf. De Solanges, een Noredress en nu deze Hot Summer Freebie hangen in de kast (en komen er ook wel uit hoor :-).



Instagram is  mijn grootste inspiratiebron. Instagram weet ook heel goed welke pagina's ik misschien ook leuk vind en zo kwam ik per toeval op haar pagina terecht. Die Franse naad ... die had meteen mijn aandacht. En wat een naam voor een jurk, ja misschien als we hem massaal naaien, dat de zon toch nog wat gaat schijnen (ik weet het, maar je weet maar nooit ;-).






Dit patroon kent 4 patroondelen. Voor -en achterpand en je maakt een Franse naad in het midden van het voor-en achterpand.
Je kan het patroon in maatje 34-46  bij Schneidernmeistern  gratis downloaden tot het einde van augustus. 
Ik heb zo een gevoel dat de naaiblogwereld  ook best wel groot is in Duitsland. Ken jij nog een leuke Duitse blog, laat het me zeker weten.




xxx

6 opmerkingen: